mandag den 5. januar 2009

Jeg er igang igen.

Så har jeg været igang med at lave lidt igen.
Mine svigerforældre har begge fødselsdag den 4. januar.
Svigerfar fyldte 70 , og svigermor 63. De bor i Bedsted oppe i Thy.
Kortene jeg lavede, var efter en model jeg har set på the scrap cat (tror jeg nok)
Den ene dims på båndet, er fra en cola dåse, den røde dims på det andet kort, er fra en cult dåse. Ja, det er de mest utrolige ting man kan bruge, når man scrapper.. Jeg er nu glad for at hende her, fik lokket mig til at møde op en mandag aften.. Det er en flok dejlige piger jeg hygger med hver mandag aften :)
Her er et billede af de kort jeg fik lavet til svigerforældrene..
Hvis du klikker på billedet, kan det ses i en større udgave :)


1 kommentar:

Hanne sagde ...

Hold da op hvor er de bare flotte, glæder mig til at se din kreativitet i aften.