tirsdag den 11. august 2009

Sygdom.

Hvis du ikke har lyst til at læse et indlæg om sygdom, så er det nu du skal hoppe væk igen.
Sagen er nemlig den, at min far den 9. juni fik konstateret knoglekræft, lymfekræf og kræft i testiklerne. Den 11. juni startede han på kemokur. Igår skulle vi atter en tur på Vejle Sygehus, for at få behandling. Men det blev der ikke noget af, manden var for dårlig til at de turde give ham kemo. Vi fik snakket med en læge. Lægen kunne fortælle os, at far ikke tåler kemoen så godt, og at det hele går ned ad bakke. Vi blev sendt hjem igen, med besked om at komme igen på mandag, så vil de vurdere om han skal have kemo, eller hvad der så skal ske. Pyyha det var en ordentlig mundfuld at få, så humøret var ikke det bedste i går.
Jeg bor heldigvis kun 5 minutters gang fra mine forældre, så jeg er med til alle undersøgelser og alle lægesamtaler, og hvad der ellers hører med i det her forløb. Jeg er også hos mine forældre tre gange om dagen. Så jeg er rigtig glad for at jeg ikke har noget job jeg skal passe, og at mine børn er så store som de er. Ellers ved jeg godt nok ikke hvordan jeg skulle få tingene til at hænge sammen. Det er også godt at der er noget der hedder Scrapbooking, og at der findes så mange dejlige og inspirende blogs, når jeg surfer rundt på dem, så flyver tiden afsted. Så I er alle med til at få mine tanker væk fra alt det grimme der er i min hverdag lige nu.
Hav en god aften, og pas på jer selv og hinanden.

1 kommentar:

frk-humlebi sagde ...

Kære Mona. Jeg håber du finder styrken til at komme igennem den svære tid, og at du og dine forældre kan glædes over de små ting midt i smerten. Knus og tanker