onsdag den 28. april 2010

Far 75 år.

Idag fylder min far 75 år. Jeg har været til formiddagskaffe og rundstykker.
Sidste år hvor han lå og var meget syg, og ingen regnede med at han ville komme over det. Da gik han meget op i, at jeg skulle tage min mor med en tur i Odense Zoologisk have. Jeg sagde til ham, at han nok skulle blive rask, og at vi gerne ville have ham med til Odense sommeren 2010. Han smilede mat til mig, og sagde bare: " jaja, nu får vi se". Så det var med stor glæde at jeg idag kunne give ham gavekortet, hvor der står at han og mor har en dag med alt betalt i Odense Zoo, sammen med min lille famile :) Uha som han blev glad for det, han kneb endda lille tåre over det.
Bladene som jeg har standset ud på min bigshot, har jeg fået hjælp af Anne,til at finde. Tusinde tak for hjælpen. Jeg er vild med de blade, og jeg er sikker på at jeg vil komme til at bruge dem rigtig meget.

Ingen kommentarer: