lørdag den 27. november 2010

Siden sidst.

Nu er det efterhånden længe siden jeg sidst har skrevet her på bloggen. Så det skal der lige laves om på :)
Det er ikke fordi jeg ikke får lavet noget, lige nu er det jo julekort der er det store hit, jeg når bare ikke at få taget billeder, inden de er ude af huset.
Siden sidst har jeg fået konstateret søvnapnø i meget svær grad. Jeg er blevet udstyret med en cpap maskine. Eftersom jeg nu hver nat skal sove med den, så har den fået et navn, Sigurd hedder den :) Jeg har nu haft Sigurd som sovekammerat i tre uger, og jeg må sige at der er sket en mærkbar ændring i mit søvnmønster. Fra at jeg kunne sove hele tiden, og faldt i søvn allesteder. Selv når jeg kørte bil, så måtte jeg holde pauser og ud og have noge luft. Nu vågner jeg hver morgen frisk og udhvilet. I dag har jeg været oppe allerede kl 6.45, Louis (min hund) og jeg har været ude og fjerne sne, og vi har selvfølgelig også leget i sneen. Jeg ved ikke hvornår jeg sidst har fjernet sne, så jeg kan godt sige jer, at jeg virkelig nyder at jeg har fået et helt nyt liv. Jeg har fået en energi som jeg ikke kan huske at jeg nogensinde har haft før. Nu sover jeg ikke om dagen mere, og jeg falder heller ikke i søvn om aftenen når jeg vil se tv. Uha som jeg bare er glad for at der kunne gøres noget :)
I skal da lige have et billede af det syn der mødte mig da jeg kiggede ud af vinduet i morgen :)
I må også have en rigtig god lørdag allesammen.


Ingen kommentarer: