søndag den 9. januar 2011

Scrapsisters.

Jeg er jo medlem af Scrapsisters, og her i aften var jeg lige på forum, jeg skulle høre,  hvordan dælen jeg skulle få et kort lavet af spellbinder dies, til at åbne og lukke. Der gik ikke engang fem minutter, så havde jeg fået svar på det :) Tak til det skønne forum, der er fyldt med hjælpsomme mennesker.
Jeg har tit været er tit på bla. Karinas hjemmeside, og hun er en af de mange, der laver de fedeste kort. Hun har lavet flere kort, hvor hun har brugt de dies. Nu kan jeg det sørme også :)
Her kommer kortet, som jeg har lavet. Billede kvaliteten er ikke den bedste, men det var hvad jeg kunne klare lige nu. Det hele er gået lidt hurtigt, så der er ikke så meget hurlumhej på kortet :)

1 kommentar:

frk-humlebi sagde ...

Ser rigtig godt ud.. og sikke mange dies du efterhånden har fået anskaffet dig.. Glæder mig til at se flere af dine ting - sikke du udvikler dig :)