mandag den 19. september 2011

Lidt mere..

..Fra mig. Ikke meget har jeg fået lavet, men lidt har også ret :)
Torsdag eftermiddag var jeg hos mine forældre til kaffe. De havde besøg af et hold venner fra Holland, så jeg var nødt til lige om og hilse på. Jeg skulle bare lige være der ganske kort, men selvfølgelig blev det meget længere end beregnet, men pyt med det, vi havde det rigtig hyggeligt. Sikkert også derfor at tiden løb så stærk.
Fredag var jeg på arbejde, og da jeg kom hjem derfra, var jeg ret smadret.
Lørdag var jeg til fætter/kusine fest. Nøjj det var bare rigtig hyggeligt. Vi holder fætter/kusine fest hvert andet år, og næste gang vi skal samles, er jeg med i fest udvalget :)
God mandag til dig.
Her hos mig regner det igen igen, så jeg vil igang med lidt flere kort.


2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Fine kort du har lavet.

Rosa sagde ...

ja, det er nogle flotte kort du der har lavet