onsdag den 24. oktober 2012

Sølvbryllup. . .

. . Ja altså, bare et sølvbryllupskort :)
Jeg har nu gået sygemeldt i fire uger med stress, og er småt ved at komme ovenpå igen. Lysten til at lave noget som helst, har været meget langt væk. De første fjorten dage af min sygemelding, da måtte min kære husbond fortælle mig hvad jeg skulle lave. Hvis han ikke gjorde det, så lavede jeg intet, ligesom i absolut intet.
Men nu går det heldigvis den rigtige vej igen :)
Her er kortet jeg har lavet i dag.
Tak for dit besøg og ha' en god aften.


                            

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg skal snart låne dies af dig - :) :)
Godt du er ved at være ok igen (for normal vil jeg ikke skrive - hahaha)
Vi ses. :P

Annette sagde ...

Super flot kort du har lavet. God bedring.

Olivia sagde ...

Dejligt kort du har lavet, som passer perfekt til anledningen. Det er ærgerligt at høre du har fået stress, da det kan være noget heftigt noget, men godt at høre du er i bedring.

Bodil Hansen sagde ...

Super smuk kort du igen har lavet.
God bedring