lørdag den 6. april 2013

Kort til barnedåb og....

...Bare et kort.
Jeg har lavet et bestillingskort til en barnedåb. Min nabo kone på 95 år skal til barnedåb i morgen søndag, og jeg har lavet det her kort hun skal have med.
Papiret er fra en blok jeg har købt i Panduro, Den runde die er fra Marianne Design, motivet er et jeg har fået.


Til min fødselsdag fik jeg denne lækre die af Hanne, men først nu har jeg taget mig sammen til at lave et kort med den. Båndet med de små lyserøde fødder er købt i Hobbygården. Den hvide bort bag båndet er en Martha Stewart punch. Stemplet er fra Orion design.
 
                                 

Tak for dit besøg og god søndag til dig.


2 kommentarer:

morkaren sagde ...

Søde, søde kort, alt med babyer er jo altid skønt. knus morkaren.

Wilma sagde ...

Dit zijn 2 LIEVE kaartjes.....vooral het eerste kaartje vind ik SUPER.
Liefs Wilma ☺☺☺