tirsdag den 30. juli 2013

Halløj...

... Ja, jeg er her altså endnu. Jeg er ikke helt smeltet i det varme vejr, men det er lige før. Jeg synes det er alt for varmt, jeg kan ikke så godt klare de høje temperaturer, så jeg holder mig mest i skyggen. Men vi kan i hvert fald ikke klage over at vi ikke har haft sommer i år :)
Yngste datteren skal til 18 års fødselsdag i aften, og jeg har efter inspiration fra Donna kortene lavet en Iphone model.
Det er ikke meget kreativt der kommer fra mine hænder her i sommer varmen, men mon ikke det kommer igen.
Tak for besøget.

4 kommentarer:

karinkoedlund sagde ...

Sej mobil -lige tilen 18 årig. Flot lavet :)

ingejc sagde ...

Super flot kort

Hynkemejer Scrap sagde ...

Hvor er den bare sej, man må håbe modtageren også syntes det.

Bodil Hansen sagde ...

Super flot kort du har lavet til Oliver