torsdag den 19. september 2013

Endnu et...

..Herrekort.
Her i aften skulle jeg have været i scrapklubben i Billund, men det blev der desværre ikke tid til. Men selvom jeg ikke nåede ud til de dejlige kvinder, så har jeg fået lavet et kort alligevel..
I eftermiddags var fotografen her, for at tage billeder af huset, så nu bliver det spændende at se hvad der kommer ud af det ;)
Her mit kort:
Papiret er noget jeg har haft liggende i laaaang tid. Stemplet er fra Tim Holtz. Kortet er bare pyntet med lidt perler, så det er ganske enkelt..

3 kommentarer:

Bodil Hansen sagde ...

Skøn kort du har lavet, selv om du ikke var ude ved os i aftes. Knus

Jessi Fogan sagde ...

Such a fabulous card for a man! Thanks so much for coming to play at Tuesday Morning Sketches :)

Debbie sagde ...

Fantastic male card! I love the truck stamp!!
Thanks for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!!