tirsdag den 26. juli 2016

Længe siden.....

Det er godt nok længe siden jeg har opdateret her sidst, men nu skal det være.
Jeg får da lavet lidt engang imellem ;)
Senest har jeg lavet disse pengegaver. Det startede med at mit barnebarn skulle døbes, og jeg hader at komme med en flad kuvert. Så ind på nette og finde nogle ideèr, og der fandt jeg billeder af sådan en "penge kransekage", og den idé nuppede jeg da med det samme hihi.
Jeg har brugt en kegle på 20 cm, og 335 1 kroner, og så er der en perle mellem hver krone. Penge og perler er trukket på ganske almindelig ståltråd.
De to små kegler er 15 cm, og der er ca. 170 kr på hver kegle. Jeg valgte så at smide resten penge i en kuvert ved siden af.
Den høje der er vist her, er en bestilling jeg har fået, og den skal bruges til et bryllup.
Jeg har faktisk lavet 6 af de høje indtil videre.




Ingen kommentarer: