Lørdag var jeg til convention i Middelfart. Jeg havde ikke tilmeldt mig i år, så jeg var der som besøgende. Jeg fik købt 6 stykker papir. Jeg fik også snakket en hel del.
I aften har jeg siddet og lavet to kort. Kortet med den runde "dims", har jeg liftet fra Annette.
Nu er det vist også godnat for mig, jeg skal op igen kl. 5.30.
Her kommer mine kort:

