søndag den 13. februar 2011

Hyggeligt.

I går eftermiddags var vi til eftermiddagskaffe hos svigersønnens forældre. Bagefter skulle vi alle en tur i bowl and fun i Horsens. Lidt bowling, og derefter skulle vi ombord i buffeten. Det var en rigtig dejlig aften.
Da vi lige var kommet ind i bowlinghallen, fik jeg øje på en gammel arbejdskollega, som jeg ikke havde set i 20 år. Pludselig så man mig stå der og snakke med Gitte, øjjj hvor var det bare sjovt altså. Nu har vi så taget kontaken op via facebook. Så  jeg er sikker på, at vi snart skal mødes over en kande kaffe :)
 I dag vågnede jeg op til et snehvidt landskab, det er bare rigtig dejligt. Jeg elsker snevejr.
Jeg kan dog godt undvære alle de uheld der sker på vejene, når det er glat. Jeg ønsker heller ikke så meget sne som de har haft på Bornholm. Men jeg synes det er så hyggelig når det sneer..
Hav en rigtig god søndag.

Ingen kommentarer: