tirsdag den 22. februar 2011

Sikke en dag :)

Dagen i dag, havde jeg planlagt skulle foregå med massage i formiddags. Eftermiddagen skulle bruges på scrap, jeg har nemlig et par layouts jeg gerne vil have lavet. Men sådan skulle det ikke blive :)
For det første sov jeg for længe, og Mette fik ikke madpakke med i skole. Jeg plejer at smøre den om morgenen. Jeg ringede og aflyste min formiddags massage. Fik lavet en madpakke, og kørte så en tur på Nørup skole, for at aflevere madpakke. Uha som Mette synes hun havde en dejlig mor. Nu skal det lige siges, at vi kun har 8 km til Nørup.
Så troede jeg jo rigtig at jeg skulle lege hele eftermiddagen, men nej nej da. Min far ringede til mig, om jeg ikke kunne køre for ham til Vejle, han havde et par ærinder han gerne ville have ordnet. Jo selvfølgelig kunne jeg da det. Min mor skulle ikke med, det synes jeg var lidt underligt, for jeg ved hun rigtig gerne vil en tur til Vejle. Men nej hun skulle blive hjemme. Grunden til at hun ikke måtte komme med var, at han ville købe en ny bærbar computer til hende, for det har hun ønsket sig længe. Det skulle jeg så hjælpe ham med, for han har ikke en dyt forstand på det. Men vi fik købt en rigtig fin maskine til hende. I kan tro hun blev glad da hun fik en ny. Det skal lige siges, at min mor fylder 75 år til November. Han synes hun skulle have den nu, men det er fødselsdagsgaven fra ham.
Nu er der så tid til at jeg sætter mig og prøver at få lavet et layout, så må jeg se om jeg kan få det til at makke ret.
God tirsdag aften til dig, og tak fordi du kiggede forbi min blog.

Ingen kommentarer: