søndag den 4. december 2011

2. søndag i advent.

I dag har jeg gået og små nusset på mit scrap værelse. Et enkelt kort er det blevet til.
Jeg har gjort noget idag, som jeg ikke har gjort i laaaaang tid. Jeg har haft min symaskine fremme. Jeg har syet en ammepude. Nu er der nemlig kun en måned til at min niece har termin. Men nu er den syet og klar, så mon ikke jeg meget snart skal op og hygge med hende. Jo, det tror jeg :)
I morgen skal jeg på job, tirsdag skal jeg til julefrokost inde på mit job. Onsdag skal jeg på Vejle Sygehus og have min ryg/lænd scannet.
Jo jo, her er nok give sig til..
Et billede af ammepuden skal I da lige have.
God søndag aften til dig, og tak for besøget..


1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Og torsdag er der juleafslutning i Scrapklubben - og du har SELVFØLGELIG husket at melde dig til - ikk oss?!?!?
Fin ammepude. Jeg vidste slet ikk du også kan sy.