lørdag den 10. december 2011

Julekort, igen igen.

Ja, så har jeg altså været igang igen :) Naboen ringede forleden dag, hun skulle lige høre om jeg ikke kunne lave lidt julekort for hend,. hun skulle  bruge 17 stk. Hun er 93, og hun skriver dem selv. Det skal også lige siges at hun ikke selv har fået børn. Men alligevel så skriver hun altså mange julekort. Jeg synes det er godt gået af en dame i den alder.
Svend og jeg er inviteret ud og spise i aften, så vi skal rigtig nyde det :)
God lørdag til dig.

3 kommentarer:

morkaren sagde ...

Sikken fine kort Mona, jeg håber i får en hyggelig aften. v.h. morkaren.

Hanne sagde ...

Hvor er de fine, Mona. Mangler du snart dine stempler, jeg passer godt på dem! Knus

Iben sagde ...

Det er nogen rigtig fine julekort du har lavet der Mona - og sød historie - bare vi som 93 årige stadig kan være så friske.

God jul til dig og dine :-)