søndag den 25. marts 2012

Jeg har lavet to layout.

Sidste fredag  var jeg en tur hos Dorthe. Jeg havde som sædvanlig en fantastisk dag. Jeg fik lavet to lo'er.



I ugens løb har jeg fået lavet lidt kort. Her kommer der billeder af et par af dem.




I weekenden har jeg været ude og nyde det gode vejr. Der er blevet lavet lidt i haven, og der har også været tid til at drikke kaffe i haven. Åhh det er altså bare så skønt, når solen titter frem.
Jeg håber du også har haft en god weekend.
Tak for dit besøg.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Synes altså det gav en FED effekt at lave "puslespil" med fotoene... *G*
Dine LO blev fine.
Så flittig du har været med kort også.

Karina Beck sagde ...

Super fine layouts og kort.

Gitte sagde ...

Flotte layouts og kort.

Dortesjs sagde ...

rigtigt fine kort og lo sjov ide med puslespil