tirsdag den 13. marts 2012

Pyyha...

Først vil jeg sige tak for alle kommentarene til mine nye legesager :)
...Nogen gange skal det bare gå stærkt, og sådan var det idag. Der var lige en der meget hurtigt skulle bruge et kort, der måtte gerne være både navn og dato på. Kunne jeg mon nå det? Bum bum bum, hvad havde jeg, jeg kunne bruge... Nååå jo, i lørdags købte jeg jo nyt papir. Og så, nul komma vupti, så blev dette kort lige til. Det er nu dejligt når man kan lave et hurtigt kort.
Hjertet er fra en Marianne dies, tallene er fra et alfabet, og til sidst lige lidt metaltape på, frem med et bånd, navn og dato på, lidt glimmer på blomsterne. Modtageren blev lykkelig. Så var den ged barberet..


8 kommentarer:

Jean sagde ...

Det er da lykkeds meget godt selvom det skulle gå hurtigt :)
Smart med sølv hjertet :)

Vivi sagde ...

Den ged slap du sørme godt fra at barbere.......

Gitte sagde ...

Super flot kort.

Dorthe sagde ...

Det fik du da et lækkert kort ud af - selvom du skulle have turbo på - hihihihi...

Rafns hjørne sagde ...

Dejligt kort - en gang imellem går det bare som smurt i olie.

morkaren sagde ...

Godt gået Mona, det er ikke altid at det der skal gå stærkt bliver det ringeste, du fik da barberet geden flot. knus morkaren.

Jette Munkbøl sagde ...

Rigtig flot sølvbryllupskort og sikken nogle lækker dias du har købt, tænk jeg har 4 af dem på ønskeseddelen :)

Heidibirte sagde ...

Smukt kort.