torsdag den 6. september 2012

18 års...

...Fødselsdagskort, det er hvad jeg kæmpede med i aftes.
Uhh jeg er bare så dårlig til at lave kort til mænd/drenge.
Nå men jeg skal bruge et kort til en ung mand der bliver 18 på lørdag,
og det kom til at se sådan her ud:

Papiret jeg har brugt er fra Joy Crafts. I Phonen er fundet på nettet.
Teksten er lavet på silhouetten.
Inden i kortet har jeg lavet en lille ramme med tekst. Teksten har jeg fundet ved Krebsens Korthus, og dem måtte jeg bare bruge.
Så det kom til at se sådan her ud. Der hvor jeg har skrevet en hilsen, da har jeg også brugt den flotte die fra Marianne Design.

3 kommentarer:

Jean sagde ...

Det da et sejt mande(ung) kort :)

smart med telefonen :)

Olivia sagde ...

Fedt kort du har lavet!! Det er da lige til et dreng på 18 år! og den die er da bare for lækker! Kunne du ikke lige skrive til mig og fortælle, hvad den hedder??

Gitte sagde ...

Rigtig flot kort.