onsdag den 6. februar 2013

Bestillingskort.

Min fætter og hans kone skal til 50 års fødselsdag på lørdag, så de mente at jeg lige kunne lave et kort :) Eneste krav var en bil, for han er mekaniker. Kortet kom til at se sådan her ud.

Angående min far, så har han det ok. Han er igang med noget genoptræning.
 Her i huset er manden influenza ramt. Siden mandag morgen har staklen tabt 6 kg, det er sgu lidt uhyggeligt. I går besvimede han for mig på badeværelset, pyyha altså.
I dag har han fået lidt cultura med banan i, og det er blevet i mavsen, så nu håber jeg det går den rigtige vej igen.
Tak for jeres besøg og søde kommentarer.

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

God bedring med manden. Håber at the'en hjalp? Mon vi
ses i morgen?

Birgitte Høgh Steen sagde ...

det er da perfekt til en mekaniker,go bedring med familien.

Bodil Hansen sagde ...

Super fin herrekort, den bil er da så skøn
Knus